Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken is rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján www.barflife.hu és domainjein keresztül létrejövő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: www.barflife.hu/ altalanos-szerzodesi-feltetelek és letölthető az alábbi linkről: www.barflife.hu / altalanos-szerzodesi-feltetelek lap alján található letöltési linkről.
Amennyiben valamely szolgáltatás tekintetében Szolgáltató és Megrendelő egyedi szerződést köt, azon jogviszonyra az egyedi szerződés feltételrendszere az irányadó.
1. Adatok
A szolgáltató neve: Körmöndi József ev.
A szolgáltató székhelye: 5000 Szolnok Hajó utca 34.
A szolgáltató elérhetősége, mely kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@barflife.hu
Adószáma: 71489573-1-36
Telefonszáma: +36 70 789 4624
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe:
A tárhelyszolgáltató neve: Intelliweb Kft.
székhely: 7627 Pécs, Wass Albert út 23.
2. Alapvető rendelkezések:
2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. Irányadó továbbá a jelen ÁSZF alapján megvalósított adatkezelésekre a Szolgáltató adatkezelési szabályzata is, mely elérhető a www.barflife.hu/adatvedelmi-es-adatkezelesi-szabalyzat weboldalon.
2.2. A jelen ÁSZF 2024.04.01. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Megrendelő által leadott rendelésre a rendelés leadásakor hatályos ÁSZF irányadó.
2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. Vásárlás
3.1. Megrendelő a weboldalon történő vásárlásával (rendelés leadásával) kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezeléseket tudomásul veszi.
3.2. Megrendelő a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Megrendelő más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
3.3. A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
3.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Megrendelő a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
4.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, nem tartalmazzák házhoz szállítás díját, ha arról a Szolgáltató másként nem dönt, melyről a vásárlás során tájékoztatja Megrendelőket.
4.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről illusztratív jelleggel fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek (pl. színárnyalat) a valóságostól, de Szolgáltató minden esetben törekszik a lehető legpontosabb adatok, így különösen a termékek fotóinak megjelenítésére.
4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja Megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.
4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
4.5. Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
5. Rendelés menete
5.1. Megrendelő regisztráció nélkül is vásárolhat, de lehetősége van a regisztrációját követően bejelentkezni fiókjában a www.barflife.hu áruházba, és utána kezdheti meg vásárlását.
5.2. Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
5.3. Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Megrendelő bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosaram” ikonra kattintva.
5.4. Amennyiben Megrendelő további terméket szeretne kosárba helyezni új termékkeresést indíthat. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A sor végén található ikonra kattintva törölheti a kosár egy termékét, a teljes kosár tartalmát pedig a „Kosár tartalmának törlése” gombbal törölheti. Mennyiség módosításához az adott termék során található beviteli mezőben írja át a megrendelni kívánt mennyiségre a mezőben lévő számot, majd kattintson a „Módosít” gombra. Amennyiben nem kíván további módosításokat elvégezni, kattintson a „Kosár tartalmának megrendelése” gombra.
5.5. Megrendelő kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:
5.5.1. Fizetési módok:
Előreutalással, átutalással: Megrendelő a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 2 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Megrendelő jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
Bankkártyás fizetéssel:
Elfogadott bankkártyák: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro
A Megrendelő a megrendelt termék ellenértékét rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A pénzügyi szolgáltató kizárólag a Vásárló által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a pénzügyi szolgáltató nem kap értesítést Szolgáltatótól. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról az Eladó szintén nem értesül, azokat csak a pénzügyi szolgáltató érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a pénzügyi szolgáltató oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Vásárló internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vásárló folyószámláján.
5.5.2. Szállítási költség:
A szállítási költség a Barflife saját futárával10.000 Ft feletti vásárlási érték esetén díjtalan.
A szállítási költség a Barflife saját futárával 10.000 Ft alatti vásárlási érték alatt 2.000 Ft
Ismételt kiszállítás díja a Barflife saját futárásval: 2000,-Ft
Postai szállítás díja a Magyar Posta mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételei szerint, mely díjak jelen ÁSZF hatályba lépése napján az alábbiak:
• Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
• Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
• Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
• Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
Miután a Magyar Posta Általános Szerződési Feltételei szerint az árut speciális módon kell csomagolni (mely csomagolás ebben az esetben értelemszerűen a Megrendelőnél marad) illetve a csomagot időgarantált küldeményként kell küldeni, a posta által szállított csomagok esetén 17.000,-Ft csomagolási díjat számítunk fel.
5.5.3. Számla:
Szolgáltató a számlát elektronikus úton (e-mailen) küldi meg Megrendelő részére.
5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Megrendelőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a szállítási díjat is. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése az áru ellenértékének beérkezésétől számított 24-84 óra. Kiszállítás hétköznapokon kizárólag kedden és csütörtökön történik 16-19 óra közötti időszakban, hétvégén a szombati napon 9-12 óra közötti időszakban az alábbi területekre: Szolnok, Szandaszőlős, Törökszentmiklós, Szajol, Martfű, Rákóczifalva, Rákócziújfalu, Tószeg, Abony, Zagyvarékas.
Amennyiben Megrendelő az első kiszállítás alkalmával nem veszi át a terméket, Szolgáltató a Megrendelővel való egyeztetést követően ismételten megkísérli a termék kiszállítását, de az ismételt kiszállítást szállítási díj fizetéséhez kötheti. Amennyiben az ismételt kiszállítás is sikertelen, Szolgáltató jogosult a szerződést szerződésszegés miatt azonnali hatállyal felmondani, és a sikertelen kiszállítás (és csomagolás) költségét kötbérként érvényesíteni Megrendelővel szemben akként, hogy az előre megfizetett termék árából ezen költséget visszatartja.
5.8. Az adatok megadását követően Megrendelő a ”Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
5.9. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
5.10. Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés és az azzal egyező tartalmú visszaigazolás hozza létre a felek között az egyedi szállítási szerződést. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
6.1. A megrendelések feldolgozása hétköznap 9-15 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az hétköznap 15 óra után történik, az a következő hétköznapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
6.2. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
6.3. Szolgáltató felhívja a Megrendelők figyelmét, hogy beszállítói, illetve a termékek gyártói a technikai ismertetőket, leírásokat saját hatáskörükben jogosultak módosítani.
6.4. Szolgáltató fenntartja a jogot – legfeljebb a vállalt teljesítési határidőig terjedően – a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
7. Elállás joga
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
7.2. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót (Megrendelőt) megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó (Megrendelő) a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.
Az Eladó (Szolgáltató) kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
– romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Áru tekintetében;
– olyan zárt csomagolású Áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
– olyan Áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Áruval;
8. Jótállás, szavatosság
Kellékszavatosság
8.1. Milyen esetben élhet Megrendelő a kellékszavatossági jogával?
Megrendelő webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.2. Milyen jogok illetik meg a Megrendelőt a kellékszavatossági igénye alapján?
Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Megrendelő kellékszavatossági igényét?
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
9. A szavatossági igény esetén történő eljárás
9.1. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
9.2. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
10. Panaszkezelés
10.1. Megrendelő bármely panaszát írásban, az info@barflife.hu e-mail címen jelezheti Szolgáltató számára.
10.2. Amennyiben a panaszt a Szolgáltató nem tudja kezelni, a fogyasztónak minősülő Megrendelő a fogyasztóvédelmi hatósági jogkört gyakorló, területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat, amennyiben a Szolgáltató tevékenysége során fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértést észlelt. A Megrendelő a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat.
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
10.3. Megrendelő jogosult békéltető testülethez is fordulni. Az eljárásra a Megrendelő lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek
10.4. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alapján az alábbi online vitarendezési platform is igénybe vehető:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase
10.5. Megrendelő az igényét bíróság előtt is érvényesítheti.
11. Vegyes Rendelkezések
11.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
11.2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
11.3. Amennyiben Szolgáltató az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
11.4. Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
12. Szerzői jogok
12.1. Miután a www.barflife.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a www.barflife.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
12.2. A www.barflife.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.
12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
12.4. Tilos a www.barflife.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a Megrendelői azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a www.barflife.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.
12.5. A www.barflife.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
12.6. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 50000Ft, illetve szavanként bruttó 10000 Ft. Megrendelő tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő Megrendelőre hárítja.
Szolnok 2024.08. 14.
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezik ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat hátrányosan érinthet.